На початок сторінки

Україна, м. Миколаїв
Мережа магазинів "Дом Спорту"
вул. Троїцька (Кірова), 244

(068) 555-79-41

Магазин велосипедов "Спортэк" в Facebook
м. Миколаїв, Мережа магазинів "Дом Спорту"
(068) 555-79-41
Каталог Корзина 0

Підсідельні штирі та хомути

Підсідельний штир (ще його називають «дієслово») – це труба, що з'єднує сідло і раму велосипеда.

Підсідел, як і хомути для нього відносяться до життєво важливих велосипедних деталей, на яких не можна економити.

Довжина штиря, нарівні з виносом керма, має великий вплив на посадку велосипедиста. Більш докладно про налаштування висоти сідла розказано в статті «Підбір та регулювання велосипедного сидіння».

До верхньої частини штиря кріпиться сідло, а нижня частина вставляється в підсідельну трубу рами. Затискається штир в трубі за допомогою спеціального підсідельного хомута на болтах або ексцентриком. Хомути з ексцентриком значно зручніше, можна одним рухом розтиснути штир і встановити потрібну висоту. Для хомутів з болтами потрібні або шестигранники або викрутка з ключами.

При виборі хомутів, врахуйте Головне правило: внутрішній діаметр хомута повинен збігатися із зовнішнім діаметром підсідельної труби, а не підсідельного штиря!

Наприклад, підсідельний штир має діаметр 27.2 мм. його можна використовуватися в рамі з діаметром підсідельної труби 28.6 мм, тому при покупці хомута ваш вибір – 28.6 мм.

При установці хомута більшого діаметру він просто не буде затискати підсідельний штир, який буде провалиться в раму.

Хомут меншого розміру не одягнеться на раму, при цьому виникає ризик пошкодити фарбу на рамі або навіть саму раму, якщо вона виконана з карбону.

Існує 5 стандартів діаметрів підсідельних хомутів:

  • 28.6 мм;
  • 30.0 мм;
  • 31.8 мм;
  • 34.9 мм;
  • 36.4 мм.

При покупці нового хомута виміряйте зовнішній діаметр підсідельної труби вашого велосипеда.


Жителі Миколаєва можуть подивитися та купити ці товари в мережі наших фірмових магазинів: