На початок сторінки

Україна, м. Миколаїв
Мережа магазинів "Дом Спорту"
вул. Троїцька (Кірова), 244

(093) 820-50-81
(068) 60-61-831
(0512) 67-51-86
58-36-07

Магазин велосипедов "Спортэк" в Facebook   Канал 'Группы компаний Спортэк' в в Яндекс-Дзен
м. Миколаїв, Мережа магазинів "Дом Спорту"
(093) 820-50-81, (068) 60-61-831, (0512) 67-51-86, 58-36-07
м. Миколаїв, Мережа магазинів "Дом Спорту"
(093) 820-50-81, (068) 60-61-831,
(0512) 67-51-86, 58-36-07
Каталог Корзина 0

Велосипедні крила: для чого потрібні, які бувають, як вибрати

Опубліковано:

Літо потихеньку підходить до свого фіналу. Все ближче«золота » осінь . На відміну від більшості літніх велопрогулянок по сухих дорогах, на осінніх набагато частіше зустрічаються калюжі і бруд. Поїздки по них загрожують заляпати не тільки велосипед, але і велосипедиста.

Головна деталь, що захищає їх обох від бруду – велосипедні крила.

На велосипедних форумах регулярно виникають суперечки з приводу необхідності крил. Мовляв, вони псують вигляд, обтяжують велосипед, погіршують аеродинаміку і т. д. і т. п.

Мені це трохи нагадує суперечку двох автомобілістів з приводу того, що краще: шестисотий мерседес або «Камаз». І той і інший призначені для своїх завдань. Возити цеглу на«Мерсі », напевно, трохи«не комільфо », так само як їхати в театр на«Камазі ».

Крила на гоночному трековому велосипеді з карбонової рамою або на BMX – ну, природно, повна маячня. А ось нормальний міський велосипед без крил-така ж нісенітниця . Як буде виглядати після їзди по міських вулицях після дощу такий велосипедист? Ну напевно не дуже чистий.

Ці хлопці те ж каталися по дорогах країни без крил.

Потрібні крила на велосипеді чи ні

Кожен вирішує для себе сам – їздити без крил або чистим.

Куди летять бризки з-під коліс велосипеда

До речі, з-під коліс летять не тільки бризки з брудом, але і пісок з дрібними камінчиками.

Як це не здасться дивним новачкам, але все це летить з-під коліс велосипеда не тільки назад, але так само вгору і навіть вперед. Причому, що летять з-під переднього колеса краплі піднімаючись вгору або вперед, підхоплюються зустрічним потоком повітря, забризкуючи руки, вилку, потрапляють прямо в обличчя велосипедиста, що дуже не приємно.

Куди летить бруд при їзді на велосипеді

З малюнка видно, що бризки летять:

З переднього колеса:

  • в обличчя;
  • знизу на шию і підборіддя;
  • знизу на руки і живіт;
  • на гомілки і передню систему зірок.

З заднього колеса:

  • на спину і поперек;
  • забруднюють речі на багажнику;
  • летять на тих, хто їде ззаду;
  • іноді дістає і до переднього перемикача швидкостей.

Способів захисту від усього цього два:

  1. Не їздити по калюжах і бруду. Малореальний, так як у нас доріг без калюж не буває, а їздити все-одно потрібно.
  2. Поставити на велосипед крила.

Види велосипедних крил

Повнорозмірні стаціонарніМіський велосипед з повнорозмірними металевими крилами

Дають максимальний захист від бризок і летить з-під коліс бруду.

Ними оснащують міські, дорожні, гібридні моделі ще на заводі виробнику. Кріпляться гвинтами на стаціонарні кріпильні місця. Досвід багатьох байкерів показує, що часто в місцях кріплення заводом-виробником крил краще поставити додаткову контргайку. Вона запобіжить постійне розкручування болтів від трясіння і виникає при цьому деренчання крил.

Виготовляються повнорозмірні крила з:

  • Металу. Найдешевші, міцні і важкі. Бувають сталеві або алюмінієві. Сталеві-найдешевші і важкі. Алюмінієві, легкі, але зустрічаються рідко і дорого коштують.
  • Пластика. Легкі, але дорожче металевих.
  • Металопластика. Досить популярні, надійні, легкі. Тонка основа з металу дає високу міцність і пружність. А пластикове покриття забезпечує антикорозійну стійкість і красиві кольори.

повнорозмірні стаціонарні крила на велосипед

Швидкознімні крила

Ставляться, в основному, на гірські велосипеди.гірський велосипед з пластиковими крилами

На двопідвіси взагалі підходять тільки вони.

Виготовляються з пластику або з пластику з гумовими вставками.

Переднє крило кріпиться до горили, рульової труби або в шток вилки, а заднє до підсідельному штирю. Зазвичай вони робляться широкими, тому добре захищають і від бічних бризок.

швидкознімні велосипедні крила

Плюси:

  • Швидко встановлюються і знімаються.
  • Легкі.
  • Дуже просто мити.
  • Не забиваються брудом, так як між крилом і покришкою великий зазор.

Недоліки:

  • У порівнянні з повнорозмірними крилами занадто погано захищають від бризок і бруду.
  • Не всі задні крила можна використовувати разом з багажником.
  • Хисткість кріплення
  • Хороші моделі крил коштують досить дорого

Щитки на нижню трубу рами

Якщо на велосипеді немає переднього крила, не можна його встановити або встановлене погано захищає - можна використовувати щитки на нижню трубу рами.

Такі щитки дадуть додатковий захист передньому перемикачу швидкостей, зіркам, кареточному вузлу, та й ногам велосипедиста від бризок з-під переднього колеса.

Щитки від бризок на нижню трубу рами велосипеда

Вони швидко ставляться, зазвичай на два хомутика, і снімаютсяі. Не псують вигляд велосипеда.

Народні умільці виготовляють такі щитки навіть з пластикових пляшок, розрізаних уздовж вертикальної осі.

Якщо в тривалому поході виникли перешкоди у вигляді великих калюж або брудної лісової дороги, то такий щиток з залишилася порожньої пляшки буде аж ніяк не зайвими.

Щиток на вилку

Ще одним засобом захисту від бризок з-під переднього колеса служить щиток на вилку.

Щиток на передньому колесі під виделкою

Є інший варіант щитка на вилку, який називають "проставкою" між горилою і короною вилки.
Він забирає на себе частину бризок, що летять вгору від переднього колеса і направляються зустрічним потоком повітря в обличчя велосипедиста, а так само захищає робочу поверхню вилки від забруднення і передчасного зносу.

Щиток від бруду між горилою і короною вилки

Ці варіанти можна ставити на будь-які типи велосипедів, не боячись зіпсувати їх зовнішній вигляд, але серйозного захисту вони, природно, не забезпечать.

Щитки під сідлом велосипеда

Щиток від бруду під сідлом велосипеда

Для заспокоєння душі особливих любителів не порушувати «велосипедні форми» і для збільшення продажів маркетологи, які рідко самостійно катаються на велосипеді, придумали щиток (бризговики) під сідлом велосипедиста.

Теоретики велопрогулянок запевняють, що цей обрубок зможе захистити спину від бруду з-під заднього колеса та може бути швидко захований під сідло в суху погоду, не псуючи вигляд вашого "залізного коня".

Особисто мені здається, що користі від нього мало, але вірити цим теоретикам чи ні - особиста справа кожного байкера.

Бризковики на стаціонарних повнорозмірних крилах

На відміну від попередніх «бризковиків», на кінці повнорозмірних крил можна ставити справжні«Бризковики ». Їх ефективність перевірена в експлуатації десятками років і сотнями тисяч велосипедистів.

Зазвичай це заводські пластикові, гумові або саморобні гумові, рідше, шкіряні вироби, трохи подовжують крило і дійсно забезпечують додатковий захист від бризок. Особливо вони популярні в дощових регіонах і при використанні на грунтових дорогах. Хороші Бризковики на вільному кінці ширше, ніж на місці кріплення до крила і тим самим набагато краще вловлюють бризки.

Бризковики на повнорозмірні велосипедні крила

Особливо вони корисні для переднього колеса, так як з-під нього летить багато бруду на ноги і трансмісію. А ось задній різко зменшує кількість бризок, що потрапляє на їдуть ззаду велосипедистів, особливо якщо ви подорожуєте групою.

Ще одна невелика, але дуже корисна опція - крила зі світиться смугою. Смуга працює як додатковий катафот і робить велосипед більш помітним на дорозі. Такі крила зустрічаються рідко, але зробити їх самостійно, приклеївши світловідбиваючу смугу на заднє крило, просто і дешево.

На що звернути увагу при підборі велосипедних крил

  1. Перш за все, на діаметр і ширину колеса. Крило повинно бути ширше покришки і повністю її перекривати. Крила, призначені для 24 дюймового колеса, не встануть на велосипед з 26 дюймовими колесами.
  2. На можливість кріплення конкретної моделі крил на ваш велосипед, особливо для повнорозмірних крил.
  3. При установці крила зверніть увагу на відстань між ним і колесом. Воно повинно бути не менше 1,5-2 см.при такому зазорі бруд не буде забиватися між крилом і покришкою. Є тут правда зауваження: Це не стосується випадків, коли ви збираєтеся місити глинистий грунт по лісах і болотах країни. Любителі таких поїздок будуть завжди брудні – їх нічого не врятує . Можна тільки трохи полегшити долю.
  4. На матеріал, з якого виготовлено крило.
  5. Ну, і, природно, на власні фінансові можливості.

Наприклад, в цьому випадку ніяке крило не допоможе – тільки щиток на вилку трохи захистив обличчя, і то добре.

Велосипед після поїздки по бруду

Для естетів і любителів максимального захисту можна порадити звернути увагу на такі крила:

велосипедні крила з максимальним захистом

Ще один важливий момент: після будь-якої поїздки по бруду – помийте велосипед. Засохлий бруд різко підсилює знос велосипедного ланцюга і всієї трансмісії, сталева рама починає іржавіти, та й їздити на брудному велосипеді не приємно.

До речі, дуже цікаве відео про те, як самому зробити легкі і широкі пластикові крила.

Плюс цієї технології в тому, що Ви отримаєте крила необхідної вам довжини, ширини і форми. Ну і розфарбувати їх можна, як захочеться.

 

Що можна ще почитати на цю тему

  1. Особливості їзди на велосипеді під дощем – одяг ,парасольки, дощовики, бахіли.
  2. Як захистити велосипед під дощем від води і бруду.
  3. Як їздити і що робити, якщо потрапили на велосипеді під дощ
  4. Захист велосипедного ланцюга і зірок. Рокринг.
  5. Як правильно мити і змащувати велосипедний ланцюг.
  6. Як зменшити знос велосипедного ланцюга.

Коментарі (1)

Коментарі

  • МТВшник 15.09.2020 14:45
    Спасибо автору.
    Интересно

Залишити коментар

Всі поля обов'язкові до заповнення
Ви не представилися
Нам цікава Ваша думка
CAPTCHAОновити зображення
Ви неправильно ввели текст з картинки
Перед публікацією коментарі проходять модерацію
// //