К началу страницы

Україна, м. Миколаїв
вул. Троїцька (Кірова), 244

(093) 820-50-81
(068) 60-61-831
(0512) 67-51-86
(0512) 58-36-07

Магазин велосипедов "Спортэк" в Facebook   Канал 'Группы компаний Спортэк' в в Яндекс-Дзен
вул. Троїцька (Кірова), 244
(093) 820-50-81, (068) 60-61-831,
  (0512) 67-51-86, 58-36-07
Каталог Корзина 0

Особливості їзди на велосипеді під дощем - одяг, парасолі, дощовики, бахіли.

Опубликовано:

Відредаговано: 14.10.2019

«У природи немає поганої погоди» - стара, добра істинна, актуальна завжди.

Дощ – це ж те ж не завжди погано. У спекотний літній день дощик взагалі «за щастя».

Навряд чи хтось спеціально планує кататися на велосипеді під дощем, але потрапити під нього під час поїздки дуже навіть можна.

При поїздках під дощем виникає кілька основних завдань:

  1. Як захистити велосипедиста від води і промокання.
  2. Як захистити велосипед від впливу дощу.
  3. Як правильно їздити під дощем.

У цій статті ми розглянемо перше завдання – як залишитися сухим під час дощу.

Велосипедист під дощем

Найкращий варіант – пересидіти його під навісом або в приміщенні, але, зрозуміло, що виконати це не завжди реально. Якщо негода застала в дорозі, то доведеться їхати.

Є, звичайно, байкери яким будь-яка погода «по барабану», але все ж краще всього мати спеціальну велосипедну екіпіровку.

Давайте почнемо з одягу. Головне правило - вона завжди повинна залишатися сухою як зовні, так і зсередини.

У неї має входити

  • водонепроникна куртка з капюшоном, найкраще такої довжини, щоб закривало поперек;
  • термобілизна з поліпропілену;
  • термо - або вовняні шкарпетки;
  • поверх взуття спеціальні велобахіли, щоб не промокали ноги;
  • водо -, вітрозахисні рукавички для захисту кистей рук;
  • корисна штука - спеціальні велосипедні окуляри. вони захищають очі від струменів дощу, особливо якщо вони зі спеціальним гідрофобним покриттям.

До речі, одне зауваження від досвідчених велосипедистів: захищайте від промокання коліна. Мокрі стегна не найбільша проблема, а ось промоклі коліна на холодному вітрі — дуже небезпечне поєднання для колінних суглобів.

Для захисту ніг можна використовувати спеціальні накидки, які пропонують деякі виробники.

Накидки для захисту від дощу стегон і колін

Відео про накидки на ноги

Чесно кажучи, мені здається це не зовсім зручна річ. Набагато ефективніше використовувати дощовик або спеціальну велосипедну накидку від дощу, про яку піде мова нижче.

Парасольки для велосипедиста

Використовувати парасольки на велосипедах – нова фішка продавців всяких«прибамбасів», особливо китайців з Аліекспресс.

На мій погляд-це досить марна річ.

Незважаючи на всі варіанти конструкцій велозонтиків і їх кріплень – вони володіють багатьма недоліками:

  • головний-велика парусність і, як наслідок, нестійкість велосипеда під поривами вітру;
  • відносно великий обсяг і вага в складеному вигляді,
  • слабкість кріплень і т. д.

Я ще погоджуся, коли дитина в Копенгагені сидить з парасолькою в колясці триколісного велосипеда. Але їхати, тримаючи однією рукою кермо, а другий парасольку - дуже незручно. Я в своєму житті одного разу пробував так проїхати під сильним дощем – рулити незручно, а приїхав все одно мокрий.

Триколісні велосипеди

До того ж парасолька зможе захистити тільки голову і плечі. Нижня частина спини і ноги майже завжди будуть мокрими, особливо якщо це дійсно дощ, а не дрібна Мряка.

Їзда під дощем з парасолькою

Сучасна велосипедна інженерна думка, особливо китайська, регулярно народжує нові засоби для захисту велосипедистів і мотоциклістів від потоків води з неба.

Кабіни для захисту від дощу

Вони постійно винаходять різні типи:

  • велосипедних парасольок,
  • купольних парасольок різних форм і способів кріплення,
  • екранів від дощу,
  • велосипедних дахів, їх ще називають "велтоп" т. п.

Велтоп – це такий «дах» на велосипед, яка кріпиться ззаду за сідлом, а передньою частиною до керма. Бічні шторки в деяких моделях стаціонарні, а в деяких скручуються і фіксуються на даху, опускаючись і піднімаючись у міру необхідності.

Велтопы

Швидше за все, така конструкція підійде тільки для захисту від сонця або слабенького літнього дощику при спокійних поїздках на природі.

Від сильного косого дощу вона навряд чи допоможе, а в місті або на трасі є ще й автомобілісти, які, проїжджаючи повз велосипеда по калюжах можуть так вас облити водою, що ніяка бічна шторка не врятує.

Наскільки всі ці моделі зручні в експлуатації в умовах нашого реального життя, а не рекламних зйомок, я не знаю. Мені здається, що це не дуже практично. Хто пробував, напишіть в коментарях.

Дивлячись з боку - їздити з такою конструкцією постійно не дуже зручно. Питання її установки, демонтажу, парусності, надійності кріплення під поривами вітру, перевезення коли немає дощу, будуть створювати додаткові проблеми, а не спрощувати життя велосипедиста.

Знову ж таки, видимість дороги під час дощу через передню захисну плівку падає. Автомобілісти знають що можна «побачити» через переднє скло автомобіля під час дощу без « двірників». А ось кепка з довгим козирком і Велосипедні окуляри вирішать цю проблему простіше і краще.

Дощовики для велосипедистів

На мій погляд, набагато простіше і набагато комфортніше використовувати різні велосипедні дощовики, накидки, пончо.

Таку накидку завжди можна перевозити з собою в велосумке або рюкзаку.

Плюси велосипедних дощовиків:

  • Швидко надівається і знімається.
  • Захищає не тільки від дощу, але і від пронизливого вітру.
  • Добре захищає не тільки голову і плечі, але і спину, коліна, ноги і кисті рук на кермі.
  • На сідло не потрапляє вода і не доводиться сидіти на мокрому сидінні.
  • В складеному стані займає мало місця за обсягом і вагою.
  • Спокійно одягається на або під Велосипедний шолом. Кому як зручно. Є моделі з вбудованим в капюшон дощовика козирком - їх краще надягати під шолом;
  • Не створює додаткової парусності і не зменшує стійкості велосипедиста при поривах вітру.
  • Яскраві кольори, а в деяких варіантах і вбудовані світловідбиваючі елементи , підвищують помітність на дорозі під дощем, що в реальному житті дуже важливо;
  • Здатний витримати потік води, яким Вас може обкотити проїжджаючий повз по калюжах автомобіль.
  • Можна використовувати звичайний одяг.
  • Під хорошим дощовиком, тіло «дихає».
  • Легко відмивається від бруду після дощу і швидко сохне.
  • Важливий фактор - дешево коштує.

Велосипедні Дощовики для захисту від дощу і вітру

До речі, крій велосипедного дощовика трохи відрізняється від звичайного. Так що якщо є можливість, краще купити спеціальний дощовик для велосипедиста або мотоцикліста. У них підлоги коротше, щоб не потрапляли під ланцюг і в заднє колесо. Хоча наші люди спокійно використовують звичайні дощовики у вигляді довгополого плаща.

В плані крою моделей, забарвлень і ціни китайським «модельєрам» немає рівних. Варіантів таких виробів у них маса.

Кілька моментів по велосипедному шолому:

  1. Велосипедний шолом від дощу не захищає, тому на нього найкраще надіти капюшон від куртки або спеціальний чохол-дощовик, якщо він йшов в комплекті.
  2. В крайньому випадку, можна надіти на нього звичайний поліетиленовий пакет або обмотати шолом харчовою плівкою.

Чохли від дощу на велосипедний шолом

Велосипедні бахіли

Дощовик закриває, в основному, голову і тулуб. Ноги закриваються слабо, а гомілки і ступні і зовсім часто відкриті і мокнуть під дощем. Ступня і нижня частина гомілки мокнуть і брудняться водою з калюж і від бруду, що вилітає з-під коліс. Для захисту взуття від води і бруду найкраще використовувати спеціальні велосипедні бахіли.

Використання велосипедних бахіл

При покупці бахіл зверніть увагу на те, щоб:

  • довжина підошви у них була на 2 см більше, ніж взуття, яку ви носите – вони ж одягаються поверх вашого взуття;
  • висота бажано на 2/3 гомілки;
  • на справжніх і якісних саме велосипедних бахилах, є світловідбиваючі вставки, що підвищують вашу помітність в умовах поганої видимості в дощ. На звичайних побутових бахилах, таких вставок немає.;
  • підошва бажано не змінна;
  • Якщо на велосипеді встановлено контактні педалі, то потрібні спеціальні бахіли, з вирізами під контакти або на підошві повинен бути ремінець з липучкою або гумкою
  • блискавка повинна бути у водонепроникному виконанні.

Якщо покупних велосипедних бахіл немає, можна скористатися декількома «народними» засобами:

  • Взяти медичні бахіли – вони, як мінімум, захистять ступню і взуття від води і бруду – коштують дешево, є в будь-якій аптеці і займають дуже мало місця.
  • Надіти звичайні пакети на взуття. Якщо взяти великий пакет, то його можна натягнути і до середини гомілки. Для кращого кріплення пакета на нозі можна поверх нього одягнути гумки, обмотати мотузкою або скотчем. Тільки намагайтеся брати міцні, а не тонкі одноразові, які прорвуться від першого дотику ноги з педаллю.
  • Обмотати ноги і взуття пакувальної або харчовою плівкою в кілька шарів і закріпити її скотчем.

саморобні велосипедні бахіли

Отже, як висновки:

  1. Дивіться уважно прогноз погоди перед поїздкою.
  2. Краще заздалегідь купити велосипедний або звичайний дощовик і возити його в велосипедній сумці, особливо при далеких велопоходах або при несприятливому прогнозі погоди.
  3. Непогано мати також і велобахіли на взуття.

А найкраще-кататися в гарну погоду.

 

Що ще можна почитати на цю тему

  1. Як захистити велосипед під дощем від води і бруду
  2. Як їздити і що робити, якщо потрапили на велосипеді під дощ
  3. Велосипедні окуляри. Потрібні чи ні. Як вибрати.
  4. Що робити якщо ви потрапили на велосипеді в грозу
  5. Як вибрати велосипедний шолом
  6. Як захистити штани, спідниці, пальто і плащі від попадання в ланцюг велосипеда
  7. Захист велосипедного ланцюга і зірок. Рокринг.
  8. Велосипедні крила: для чого потрібні, які бувають, як вибрати
Комментарии (0)

Комментарии

Пока нет комментариев

Оставить комментарий

Все поля обязательны к заполнению
Вы не представились
Неправильно введен e-mail
Нам интересно Ваше мнение
CAPTCHAОновити зображення
Вы неправильно ввели текст с картинки
Перед публикацией комментарии проходят модерацию
// //