К началу страницы

Україна, м. Миколаїв
вул. Троїцька (Кірова), 244

(093) 820-50-81
(068) 60-61-831
(0512) 67-51-86
(0512) 58-36-07

Магазин велосипедов "Спортэк" в Facebook   Канал 'Группы компаний Спортэк' в в Яндекс-Дзен
вул. Троїцька (Кірова), 244
(093) 820-50-81, (068) 60-61-831,
  (0512) 67-51-86, 58-36-07
Каталог Корзина 0

Новорічний Копенгаген і велосипеди

Опубликовано:

Зовсім недавно одні наші дуже хороші знайомі повернулися з невеликої новорічної подорожі в столицю Данії – Копенгаген.

За ці кілька днів вони прекрасно відпочили: гуляли по зимовому місту, відвідували музеї і кафешки. Хлопці чудово зустріли Новий рік у центрі міста під чотиригодинний святковий салют. Їм дуже пощастило потрапити на проходив в цей час фестиваль феєрверків.

Новорічні феєрверки в Копенгагені

Як любителі покататися на велосипедах, вони не могли не звернути уваги і на велосипедний рух датської столиці.

Велосипед або автомобіль?

У місті дуже багато велосипедистів. Причому їх часто навіть більше ніж автомобілістів.

Велосипед – це дійсно повноцінний засіб пересування для датчан, більш зручне і корисне для здоров'я і, судячи з усього, більш вигідне для гаманця, ніж автомобіль. Бензину не потрібно, проїхати може скрізь, стоянку знайти простіше і вона дешевше (майже скрізь безкоштовно) – одні плюси для людини.

Велосипедисти так само вигідні і для самого міста – рух автомобілів менш інтенсивне ,повітря чистіше, пробок значно менше і т. п.

Катаються всі: від малого до великого, студенти, менеджери, солідні бізнесмени і міністри на роботу.

Їздять цілими сім'ями: кожен на своєму велосипеді, батьки з дітьми на триколісних велосипедах з колясками. Багато возять маленьких дітей ззаду на велокріслах. Багато

Ще один, дуже цікавий, Юридичний момент: за законами Королівства, водій автомобіля завжди повинен поступатися дорогою велосипедистам.

Міська влада та велосипедисти

Міська влада реально, а не словах, на відміну від наших, піклуються про велосипедистів. Вони просто займаються своєю справою, а не обіцяють «краще життя в недалекому майбутньому».

Влада королівства і Копенгагена вкладає в розвиток велосипедної інфраструктури великі гроші: наприклад, в 2017-2025 в неї планують вкласти майже 1,9 млрд крон, або приблизно 250 млн євро.

У Данії існують навіть мости, призначені тільки для велосипедистів:

Практично скрізь на дорогах є окремі велосипедні доріжки, і, як не дивно для наших «автогонщиків», автомобілісти на них не заїжджають.

Спеціально для велосипедистів встановлені окремі велосвітлофори.

Велосипедні світлофори в Копенгагені

По всьому місту безліч велостоянок, в більшості своїй, виконаних в одному стилі. Свій велосипед завжди можна десь «приткнути».

Велосипедні стоянки в Копенгагені

У найбільш людних місцях велосипеди паркують навіть в два яруси.

Велосипедні парковка в два яруси в Копенгагені

Багато житлових комплексів обладнані спеціальними велосипедними парковками з дахами.

велосипедні стоянки у дворі будинків

 

Очевидно, що особливої проблеми, де зберігати велосипед, у датчан немає. Вони не тягнуть його як ми кожен раз в квартиру або на балкон, а просто ставлять у дворах на стоянках, або в підвалах будинків.

Крім того, люди часто паркують своїх «залізних коней» прямо поруч з магазином, будинком або офісом. Іноді їх пристібають одним замком, а часто і взагалі залишають просто так. Багато хто використовує замки – блокатори коліс .

Напевно, велосипеди іноді викрадають, але судячи з усього, це не настільки критично для жителів міста.

Велосипедна парковка біля магазину в Копенгагені

На яких велосипедах їздять данці

Мешканці Данії більш практичні, ніж наші люди, не особливо сильно люблять «понти» тому використовують для їзди по місту саме міські велосипеди, а не гірські багатошвидкісні моделі.

Вагомим аргументом на користь цього вибору є ще й особливість рельєфу Копенгагена: місто практично плоский, немає ніяких пагорбів, підйомів і спусків, так що їздити на міському велосипеді дуже зручно.

Їздять на всьому, чим тільки можна, починаючи від раритетних моделей з минулого століття і закінчуючи сучасними електро-велосипедами.

Багато триколісні вантажні велосипеди оснащені спеціальними колясками, в яких перевозять все, що туди поміщається: дітей, дружин, покупки з магазинів, домашніх вихованців і т. п.

Зустрічали цікаві двоколісні Вантажні варіанти.

триколісні велосипеди в Копенгагені

Практично всі велосипеди являють собою класичні міські моделі:

  • В більшості своїй сталева або алюмінієва рама. Багато велосипедів мають занижену верхню трубу, що дуже зручно не тільки жінкам, але і чоловікам в ділових костюмах. карбонових байків не бачили взагалі, хоча можливо вони і їздять по місту.
  • З жорсткою виделкою. Дороги досить рівні, обслуговування для неї взагалі ніякого не потрібно і по вазі легше, ніж амортизаційна вилка.
  • Широкі сідла, зручні для спокійних міських поїздок.
  • Багажники є на кожному велосипеді. Багато додатково мають ще й передню кошик.
  • Одношвидкісні або з планетарною втулкою.
  • На багатьох велосипедах ланцюги заховані під суцільний кожух, що захищає її з усіх боків, а не тільки зверху, як на більшості наших моделей. Такий кожух одночасно захищає ланцюг від пилу і дорожнього бруду, що призводить до зменшення її , і одяг велосипедистів від попадання під ланцюг.
  • Найчастіше використовують барабанні та ролерні гальма, рідше v-brake і дискові. Знову ж таки, перші і другі, хоч і важче останніх, але більш прості в експлуатації не вимагають ніякого техобслуговування, надійно працюючи в будь - яку погоду-і взимку і влітку.
  • Цікаво, що передній ліхтар є не у всіх, все-таки місто добре освітлене в темний час доби, а ось по парі задніх катафотов і червоний задній ліхтар встановлюють на все. Хочуть, що б ззаду їх було краще видно.
  • Не можна сказати що все, але значно більше людей, ніж у нас їздять по місту в велошоломах.

Велосипеди в Копенгагені

У загальному і цілому можна сміливо сказати, що Копенгаген, може і не головна велосипедна столиця Європи, але точно місто, дуже пристосований для велосипедистів.

Комментарии (0)

Комментарии

Пока нет комментариев

Оставить комментарий

Все поля обязательны к заполнению
Вы не представились
Неправильно введен e-mail
Нам интересно Ваше мнение
CAPTCHAОновити зображення
Вы неправильно ввели текст с картинки
Перед публикацией комментарии проходят модерацию
// //